استراتژی فروش برنامه فروشی ست که یک سازمان برای خویش می ریزد. بدون استراتژی، در مدیت اختصار همه چیز به ریخته و عملکرد، سیر منفی می گیرد. یک استراتژی کسب و کار، استراتژی بازاریابی یا استراتژی فروش باید این نتایج را داشته باشد:
اولویت های مشخصی که برای کل قابل فهم است
نتایج واضحی که برای کل قابل اندازه گیری ست
دستورالعمل های واضح که هر آدم می تواند اتمام دهد
اهداف روشن که هر کس می تواند در جهت رسیدن به آنها کوشش کند
بدون استراتژی، تیم ها و مدیران فروش بر پای بست، آنچه که در لحظه بهتر است، تصمیم گیری می کنند. نه به این علت که آنها خودخواه و یا کوته بین هستند، به این انگیزه که تصویر کلی و بزرگ سوداگری و بازار را ندارند. تیم فروش شما باید موارد ذیل را بداند:
پروفایل مشتری ایده آل
تحلیل SWOT
استراتژی مشخص بازار
اهداف صریح سود-محور
وظایف و جایگاه های مشخص
برنامه عملیاتی
اغلب راهبرد های فروش با مدیری شروع می شود که رقم رشد مورد تقاضای سرمایه گذاران، گسترش محصول جدید، ظرفیت عملیاتی یا عوامل دیگری را مبنا پیمان می دهدکه هیچ ارتباطی با فروش ندارد. چشمداشت رشد وسط دسته ها و نیروها به شیوه ای برابر، مد نظر و یا بر پایه باورهایی بیشتر غلط بخش می شود. متأسفانه، این استراتژی های ضعیف بیشتر منجر به ویرانی روحیه، افزایش خستگی و افت نتایج پایانی کسب و کار می شود.
برای دریافت مشاوره رایگان با
دستورها و تقاضاهایی که از بالا می آیند، باید با استراتژی هایی کارآمد ترکیب شوند الی رشد مد نظر حاصل شود
GOOGLE LENZ هنگام خرید به کمک کاربران میآید
آیا ساخت آسانسور فضایی با این همه زباله در مدار زمین ممکن است؟
هزینهی گازسوز کردن خودرو چقدر است؟
کاهش فروش گوشی هوشمند در چین بازار شیائومی را با خطر مواجه کرد
مصوبه رومینگ ملی موبایل اصلاح شد
ایده کمپانی فوتوروس؛ تبدیل شیشه جلوی ماشین به هدآپ دیسپلی
گوگل به کسانی که در اندروید باگ کشف کنند، ۱/۵ میلیون دلار جایزه میدهد