وبلاگ کاسپید
اصول طراحی فروشگاه اینترنتی
اصول طراحی فروشگاه اینترنتی
طراحی فروشگاه اینترنتی در دو دهه گذشته با سرعت زیاد زیادی درحال پیشرفت می باشد و ابزارهای جدیدی برای طراحی در گزین کردن طراحان وب گذاشته شده است. فروشگاه های اینترنتی مایه شدند تا مشتریان خیلی راحت محصولات باره عقیده خود را انتخاب، با سایر محصولات مشابه سنجش نمایند، فرآورده را بصورت آنلاین خریداری کرده و درب خانه دریافت کنند.
برای طراحی سایت فروشگاهی دربایستن به یک تیم کارآزموده و کارشناس دارید لغایت بتوانند مسائل مربوط به فروشگاه را تحلیل و پیاده سازی کنند. در این مقاله ما هدف داریم تا شما را با برخی قواعد و اصول طراحی فروشگاه اینترنتی آشنا کنیم. شما می توانید با مطالعه این مطلب با برخی از قوانین آشنا شوید.
اصول طراحی سایت فروشگاهی
در طراحی فروشگاه آنلاین مهم ترین آیتم تجزیه و تحلیل اطلاعات می باشد، اینکه منظور دارید لغایت چه نوع فروشگاهی را طراحی کنید، بازار قصد شما به چه چهره است و چه مشتریانی از سایت شما خرید می کنند
طراحی سایت از عقیده گرافیکی باید کاربر پسند باشد
دسته بندی محصولات در یک فروشگاه اینترنتی از اهمیت بالایی برخوردار است به علت اینکه کاربران به راحتی به محصولات باره نظر خویش دسترسی داشته باشند.
آیتم مهم دیگر در طراحی فروشگاه تصاویر محصولات است این تصاویر باید با کیفیت بالا، واضح و از زوایای مختلف درج گردد
مشخصات محصولات هم از دیگر آیتم هایی است که باید بطور کامل برای فرآورده درج گردد چنانچه فرآورده شما محصولات وابسته ای دارد حتما کوشش کنید محصولات وابسته را نیز معرفی کنید.
GOOGLE LENZ هنگام خرید به کمک کاربران میآید
آیا ساخت آسانسور فضایی با این همه زباله در مدار زمین ممکن است؟
هزینهی گازسوز کردن خودرو چقدر است؟
کاهش فروش گوشی هوشمند در چین بازار شیائومی را با خطر مواجه کرد
مصوبه رومینگ ملی موبایل اصلاح شد
ایده کمپانی فوتوروس؛ تبدیل شیشه جلوی ماشین به هدآپ دیسپلی
گوگل به کسانی که در اندروید باگ کشف کنند، ۱/۵ میلیون دلار جایزه میدهد