برخلاف هاچبکهای شهری هیوندای شامل ولوستر و i30 که در مدل N لاین مجهز به پیشرانه تقویتشده و تجهیزات فنی اختصاصی هستند؛ قوای محرک توسان N لاین تفاوتی با نمونههای استاندارد ندارد. برای این خودرو نیز، موتور ۱/۶ لیتر توروبوشارژ با قدرتهای ۱۵۰ و ۱۸۰ اسببخار، تولید خواهد شد. همچنین، نسخه دیزل هیبرید ۱۳۶ اسببخار، هیبریدی ۲۳۰ اسببخار و پلاگین هیبرید ۲۶۵ اسببخار نیز وجود دارد که همگی دارای موتور ۱/۶ لیتر هستند.
از معدود تفاوتهای توسان N لاین با مدل استاندارد، میتوان به سیستم تعلیق اشاره کرد که همراه سیستم مدیریت الکترونیک فنربندی، مانور خودرو در شرایط مختلف را بهبود و حس اسپرت توسان N لاین را افزایش میدهد. مهندسان هیوندای ادعا میکنند، توسان N لاین در شرایط رانندگی عادی و مود نرمال، مشابه مدل استاندارد است اما هنگامی که در حالت اسپرت استفاده شود، تجربهای متفاوت با تعادل بهتر ارائه میدهد.
فراتر از مباحث فنی، توسان N لاین با ظاهر جذابتر و جوانپسندتر، جلب توجه میکند. رینگهای ۱۹ اینچ، اگزوزهای دوگانه و کیت بدنه، مختص این خودرو هستند. همچنین ترکیب رنگهای اختصاصی برای توسان N لاین، مثل خاکستری روشن با سقف سیاه نیز وجود خواهد داشت.
در فضای داخلی، تفاوت چندانی بین توسان N لاین و مدل استاندارد وجود ندارد. خط دوخت و بعضی جزئیات، قرمز رنگ هستند؛ درحالیکه پوشش چرم صندلیها مرغوبتر است و عبارت N-line در قسمتهای مختلف کابین دیده میشود.
منبع:
GOOGLE LENZ هنگام خرید به کمک کاربران میآید
آیا ساخت آسانسور فضایی با این همه زباله در مدار زمین ممکن است؟
هزینهی گازسوز کردن خودرو چقدر است؟
کاهش فروش گوشی هوشمند در چین بازار شیائومی را با خطر مواجه کرد
مصوبه رومینگ ملی موبایل اصلاح شد
ایده کمپانی فوتوروس؛ تبدیل شیشه جلوی ماشین به هدآپ دیسپلی
گوگل به کسانی که در اندروید باگ کشف کنند، ۱/۵ میلیون دلار جایزه میدهد